رقابت های مینی فوتبال محلات یکبنی

نونهالان خواجه عطا جام قهرمانی را بالای سر بردند



جام قهرمانی محلات یکبنی جاسک به خواجه عطا رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، رقابت های مینی فوتبال نونهالان محلات یکبنی شهرستان جاسک پس از دو ماه  به ایستگاه پایانی رسید و پسران خواجه عطاء جام را بالای سر بردند.
نارنجی پوشان خواجه عطاء در آخرین بازی در محله خود  با نتیجه ۵ بر ۴ بازی را به  ستاره جنوب واگذار کرد اما با امتیازاتی که در هفته های گذشته به دست آورده بود  یک هفته مانده به پایان این پیکارها جام قهرمانی را بالای سر برد.
این دوره مسابقات با حضور ۵ تیم الشباب‌، پاچال میر احمد‌، متین مکران‌، ستاره جنوب و خواجه عطاء  زیر نظر پیشکسوتان فوتبال محله یکبنی و همکاری مؤسسه CBR حوزه شرق‌، اداره ورزش و جوانان و بهزیستی و همراهی شورا و شهرداری شهر جاسک در زمین مینی چمن شهید سید مجید راهبر برگزار شد.
در این مسابقات پس از تیم خواجه عطا،  تیم های ستاره جنوب‌، متین مکران‌، پاچال میر احمد و الشباب به ترتیب عناوین  دوم تا پنجم را کسب کردند.
داوری این بازی ها بر عهده مهرداد بابیزان‌، نوید باستان‌، احمد سعادتی‌، عدنان کریمی خواه‌، حسن بازرگان‌ ، امید شریفی، رامین باسی و محمد متین مرادی بود .
سرپرستی مسابقات برعهده عبدالرحمن بادفر و علی عنبری بود.
در بخش برترین ها این مسابقات،  سامان رستمی برترین بازیکن‌ ، سجاد بازگشایی با ۲۰ گل زده  آقای گل مسابقات‌، مهدی ساری برترین دروازبان و جاسم باتونه به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند.
در مراسم اختتامیه این دوره از بازی ها که با حضور علی مهرانی فرماندار جاسک‌، عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک‌، محمد جمالدینی مسئول مؤسسه CBR حوزه شرق‌، احمد ارجمند رئیس هیئت فوتبال شهرستان‌، بزرگان و پیشکسوتان فوتبال محله یکبنی پیگیری شد‌ که جام  و احکام قهرمانی به سه تیم برتر اهدا شد. همچنین به پیشکسوتان و سالمندان این محله به مناسبت روز سالمند به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا شد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها